Tuesday, January 12, 2010

Läs om oss i GP, igen - "Pengar till schyssta skjortor"

Jag skrev i gårdagens blogg att jag blev intervjuad av en journalist från GP, det gav resultat med en gång. Idag kunde jag genom min nyhetsbevakningstjänst Aitellu läsa artikeln i mobilen redan innan jag gått upp. På nätet är artikeln längre än i papperstidningen och du kan läsa den här. "Pengar till schyssta skjortor".
Det är kul att GP vill skriva om oss, det är tredje artikeln vi är med i.

Jag får dock tänka på hur jag formulerar mig, i artikeln citeras jag med citatet "- Det känns fantastiskt. Den kompetens och de nätverk som de har är en stor tillgång. Det ger också andrum. Nu kan vi driva företaget hela detta året utan att sälja en enda skjorta, säger Sebastian Stjern."
Det var naturligtvis rent hypotetiskt, vi har ju redan sålt ett gäng skjortor i år och vi tänker förstås sälja många tusen till. Men det är bara en detalj.
Det är utan tvekan bra för vår stabilitet och likviditet med en ägare som Sätila.

Sammanfattningsvis är det kul med den här typen av uppmärksamhet.

Sebastian Stjern
THE FAIR TAILOR
- Dress responsibly
Skräddarsydda skjortor, rättvist producerade, via internet

No comments:

Post a Comment

 
BlogRankers.com Blogg listad på Bloggtoppen.se