Monday, April 19, 2010

Björn Ferry rockar!

I söndags morse träffade Lina och jag Björn Ferry, OS-guldmedaljören i skidskytte. Vi har ett samarbete på gång med Björn längre fram, mer om det när vi släpper nyheten.

Björn berättade att han skulle vara med i Bingolotto på kvällen och att han inte hade någon skjorta som passade. Han är rätt lång och vältränad och då kan det vara rätt svårt att hitta en passande skjorta. Därför har han haft samma rosa skjorta i nästan alla skjort-sammanhang de senaste åren.

Det fanns bara en lösning på situationen, jag gav Björn min skjorta. Vi är lika långa och har förvånansvärt lika kroppstyper. Och skjortan satt riktigt bra på honom, bara lite småsaker som att han trots allt har några cm mer i bröstomfång. Jag är rätt stolt att jag då bevisligen nästan är i form att ta OS-guld...

Vi visste inte säkert om han faktiskt skulle ha skjortan, men när vi slog på TV4+ såg vi honom, i en exklusiv skjorta från The Fair Tailor.

Vi har haft som internt mål att få någon person med rätt image att ha vår skjorta i TV. Skavlan har varit, och är väl fortfarande, det stora målet. Men det här smäller rätt högt för oss.
Björn Ferry bär en skräddarsydd skjorta från The Fair Tailor

Det är skönt när man kan få lite såna positiva kickar på det vi gör. Entreprenörskap handlar trots allt väldigt mycket om att borra ner huvudet och bara arbeta på. Vi jobbar hela tiden på att komma ihåg att fira våra delsegrar.

Sebastian Stjern
THE FAIR TAILOR
- Dress responsibly
Skjortor – Skräddarsytt via internet

No comments:

Post a Comment

 
BlogRankers.com Blogg listad på Bloggtoppen.se